အလြမ္းေၿမ ဘေလာ့ဂါေလးကုိ လာေရာက္လည္ပတ္ၾကသူမ်ားအားလုံး ရႊင္လန္းခ်မ္းေၿမ ့ၾကပါေစ

အလြမ္းေျမ ဘေလာ့ကို ေရာက္လာသူမ်ား အလြမ္းေတြကင္းေ၀းၾကပါေစ အားလုံးပဲ ရႊင္လန္းခ်မ္းေၿမ ့ၾကပါေစ အားလုံးပဲရႊင္လန္းခ်မ္းေၿမ ့ၾကပါေစ

Sunday 5 June 2011

ကြ်န္ေတာ္ရဲ့ ကုိယ္ေတြ ့ ခ်စ္ဇာတ္လမ္းေလး တစ္ပုဒ္

 
အခ်စ္ဆိုတာ. . .

ႏွစ္ၾကာေလေလ..ေဆြးေလေလပဲ..ေျပာရမယ္ဆို ၀ိုင္အရက္နဲ႕ တူတယ္ဆိုရင္မမွားဘူး.

အေနာက္ႏုိင္ငံေတြမွာ အခ်စ္ကုိ အမ်ဳိးမ်ဳိး ထင္တတ္ၾကတယ္...



အခုလုိသာ ဒီလို ကံၾကမၼာဆိုးန႔ဲ ၾကံဳေတြ႕ရမွန္း ကြ်န္ေတာ္ သိခဲ႔မယ္ဆိုရင္…….

အခ်စ္ဆုိတာၾကီးကုိ ခ်စ္တတ္ဖုိ ့စဥ္းစားခဲ့မွာ မဟုတ္ဘူး....

ကြ်န္ေတာ္ ေရွ႕မွာ ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္သူ ကိုေတြ႕ေနရတယ္….ရီေ၀ေ၀အၾကည္႕ခ်စ္သူေလးရဲ့ လက္ကုိ ကြ်န္ေတာ္က လက္ကမ္း လို႔ေပါ႔......

ကြ်န္ေတာ္ လက္လွမ္းလိုက္ခ်ိန္မွာ…. ကြ်န္ေတာ္ အသက္ထက္မက ခ်စ္ရတဲ့ ခ်စ္သူေလး ….. ကြ်န္ေတာ္ေရွ႕က ေပ်ာက္သြားတယ္……..

မီးခိုးေရာင္ လြင္ျပင္ၾကီးထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္ … ခ်စ္သူ ေပ်ာက္လို႕လိုက္ရွာေနရေလရဲ႕

ခ်စ္သူ ဘယ္မွာလဲ.. ကြ်န္ေတာ္ ေမာဟိုက္ပင္ပန္းလွပါျပီ …. ရင္ခုန္သံေတြလဲ ဆူညံလို႕ေပါ႔…..

ဦးတည္ရာမဲ႕တဲ႔ လြင္ျပင္က်ယ္ထဲမွာ… ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္းပါ……………………..

မြန္းက်ပ္မႈနဲ႕အတူ ကြ်န္ေတာ္ရဲ့ အိပ္မက္ကႏိုးလာတယ္…

ဒါ .. အိပ္မက္ပဲ”…

ေရေအးေအး တစ္ခြက္သြားေသာက္ျပီး ကြ်န္ေတာ္ အခန္းထဲျပန္၀င္လာတယ္.. မီးခလုတ္ပိတ္ဖို႕


နံရံဆီ လက္အလွမ္းမွာ…..

အမ်ဳိးအမည္မသိတဲ႔ အာရုံတခုနဲ႔ အတူ ကြ်န္ေတာ္ ေက်ာထဲက စိမ္႔ကနဲ ခံစားလိုက္ရတယ္…

အခန္းေထာင္႔ကိုၾကည္႕လိုက္ေတာ႔ မိန္းကေလးတေယာက္…

သူမ အၾကည္႔က အရမ္းကုိ အထီးက်န္ဆန္ေနတယ္... …မီးေရာင္မွိန္မွိန္ေအာက္မွာ သူမဆံႏြယ္ရွည္ေတြက

ပိုးသားအနက္ လို ေျပာင္လက္ေတာက္ပေနတယ္.. စူးရွတဲ႔ သူမမ်က္၀န္းထဲမွာ.. ေၾကကြဲရိပ္ေတြယွက္သန္းေနတယ္

ျဖဴေဖ်ာ႔ပါးလ်တဲ႔ သူမ ႏႈတ္ခမ္းကေနစကားစလာတယ္…

ေမာင္ေရ ေမာင္ကုိ အရမ္းသတိရလုိက္တာ....

{ ေမာင္ေကာ ခ်စ္သူကုိ သတိရလား””


ေမာင္ကုိ အရမ္းခ်စ္တယ္ ေမာင္ရယ္..

ေမာင္ကုိ အၿမဲတမ္း ေတြ ့လုိ ့မရေတာ့ဘူး...

တၿဖည္းၿဖည္းနဲ ့အသံက ေ၀းကြာသြားခဲ့ရေလၿပီ..

“““ဒီအသံေလးရဲ့ ပုိင္ရွင္ ၿဖစ္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္သူနဲ႔ ေသကြဲကြဲခဲ႔ရတယ္.....“““

စိတ္ေကာင္းမရွိတဲ႔လူေတြေၾကာင္႔ေပါ႔ ၊ ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္သူကို ကြ်န္ေတာ္


ေရွ ့မွာတင္ အေသဆိုးနဲ ့ ေသေစခဲ႔ၾကတယ္ေလ…

လူေတြကို မုန္းတီးတဲ႔စိတ္နဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ကုိယ့္ ကြ်န္ေတာ္...က်ိန္စာတိုက္ခဲ႔တယ္ ၊။။


ေနာင္ ဘ၀အဆက္ဆက္တုိင္း ကြ်န္ေတာ္ နွလုံးသားက မခ်စ္တတ္မိပါေစနဲ ့လုိ ့။။

အဲဒီလုိမ်ဳိး ေနာက္တစ္ေခါက္ ခ်စ္သူနဲ႕ေသကြဲ ကြဲရမွာ ဆုိးလုိ ့ပါ

ကြ်န္ေတာ္ တစ္ညလံုး အိပ္မေပ်ာ္ခဲ႔ပါဘူး ၊ ရင္ထဲမွာ ေလာင္ျမိဳက္လို႔ေပါ႔ …..

ဒီလိုနဲ႕ မိုးစင္စင္ လင္းေလျပီေလ..

ခိုင္မာတဲ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔အတူ …ကြ်န္ေတာ္ ရဲ႕ ‘နွလုံးသားကုိ ေသဆုံးေစခုိင္းလုိက္ပါၿပီ.....

ၿပီးရင္ ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္သူေလးကုိ တစ္ဘ၀လုံး အေဖာ္ၿပဳေပးေနေတာ့မယ္...

လုိ ့နွလုံးသားက ဆုံးၿဖတ္ခ်က္ ခ်လုိက္မိတယ္...

ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ က်န္ရွိေနတဲ႔ ေနာက္ဆံုး အခ်ိန္ေတြကို ခ်စ္သူ နဲ႕အတူ ကုန္ဆံုးခ်င္လို႕ပါ..

တစ္ေန႔ လံုး ခ်စ္သူ ရဲ႕လက္ကိုျမဲျမဲတဲြလို႕ လမ္းေတြေလွ်ာက္ခဲ႔တယ္၊ ခ်စ္သူရဲ့ ရင္ခြင္ထဲေမွးစက္ခဲ႔တယ္


ခ်စ္သူ က ကြ်န္ေတာ္ အတြက္ လက္ေဆာင္ ဆိုျပီး လည္စည္းပ၀ါလွလွေလး ၀ယ္ေပးတယ္ေလ..

လည္စည္းေလးက ကြ်န္ေတာ္ လည္တိုင္မွာ ေက်ာ႔ရွင္းစြာနဲ႕ ေနရာယူလို႕ေပါ႔…….


-“ေမာင္”

ေျပာေလ.. ခ်စ္ ရဲ႕”


ေမာင္ ရင္ခြင္ထဲမွာ ခဏေလာက္ ေမွးခ်င္တယ္..

ခဏ မဟုတ္ဘူး....

တစ္သက္လုံး ေမွးေန..
  • ခ်စ္ ရဲ႕”

  • ခ်စ္ ဒီေန႔အရမ္းထူးဆန္းေနတယ္ေနာ္၊ မလုပ္ဖူးတာေတြလဲလုပ္၊ မေျပာဖူးတဲ႔စကားေတြလဲေျပာနဲ႕

  • အရမ္းလည္းတည္ျငိမ္ေနတယ္၊ အရင္လိုေနစမ္းပါကြာ၊ ခ်စ္ တခုခုျဖစ္ေနပါတယ္၊

  • ေမာင္႔ ကိုေျပာၾကည္႕ပါလား၊ ေမာင္ လဲမွ်ေ၀ခံစားေပးရတာေပါ႔”


  • ခ်စ္သူေလးရဲ့ ရင္းတြင္းခံစားခ်က္

  • ရီေ၀စြာနဲ႔ ၾကည္႕ေနတဲ႔ ကြ်န္မ သိပ္ခ်စ္ရတဲ႔ ေမာင္႔ ကို ကြ်န္မ ဘယ္လိုေျပာျပရမလဲ

  • ေမာင္႔အနားကေန ဘယ္လိုနည္းနဲ႕ က်မ ထြက္သြားရမွာလဲ….???

  • ပေဟဠိ ေတြ ေမးခြန္းေတြ လဲ ေမာင္႔ကို မေပးခဲ႔ခ်င္ဘူး…..

  • က်မ ေမာင္႔ကို အားယူျပီးျပံဳးျပ မိတယ္…

  • -“တေန႔ ေတာ႔သိရမွာေပါ႔ ေမာင္ ရယ္” လို႕ က်မေျပာေတာ႔..

  • နားမလည္ႏိုင္တဲ႔ မ်က္၀န္းေတြနဲ႕ ေမာင္ ၾကည္႕ေနတယ္ေလ………..




  • - “ေမာင္… ခ်စ္ျပန္ေတာ႔မယ္၊ ေမာင္လဲျပန္ေတာ႔”

  • ဒီေလာက္ညဥ္႕နက္ေနတာကို တေယာက္ထဲျပန္မလို႕လား? ….ေမာင္ လိုက္ပို႕မယ္ေနာ္”

  • - “ဟင္႕အင္း.. ေမာင္ျပန္ေတာ႔ဆို.. ခ်စ္ေျပာေနတယ္ေလ”

  • ခ်စ္ … ဒီေန႔ဘာေတြျဖစ္ေနတာလဲ..စိတ္ညစ္စရာရွိလဲ ေမာင္႔ကိုေျပာေလကြာ”

  • - “ ဒါဆို လဲ ေျပာမယ္ … ေမာင္႔ ကို အရမ္းခ်စ္တယ္ ”

    ေမာင္႔ ကိုထားခဲ႔ျပီး က်မ ထြက္လာခဲ႔တယ္၊ ေမာင္ က်မေနာက္လိုက္လာတယ္

  • လမ္းကူးျပီး တဖက္အေရာက္ ခပ္ျပင္းျပင္းတိုက္လိုက္တဲ႔ ေဆာင္းေလ အေ၀ွ႕မွာ…….

  • ကြ်န္မကုိ ေမာင္ ေပးထားတဲ႔ လည္စည္းေလး လြင္႔သြားတယ္…….

  • လမ္းမ အလယ္မွာ က်ေနတဲ႔ လည္စည္းေလးကို ေနာက္ကလိုက္လာတဲ႔ ေမာင္

  • ေကာက္ေနတာ .. က်မေတြ႕တယ္……

  • ထိုအခ်ိန္………………

  • က်မ မ်က္စိေတြျပာသြား တဲ႔တိုင္ေအာင္စူးရွတဲ႔ အလင္းတန္းတစ္စံု…….ကား တစ္စီးလာေနပါလား..

  • လမ္းမအလယ္မွာရပ္ျပီး ပ၀ါေလး ေ၀ွ႕ယမ္းျပေနတဲ႔“ေမာင္”

  • က်မ ေမာင္႔ဆီေျပးသြားျပီး ေမာင္႔ ရဲ႕ ရင္ခြင္ကို လက္အစံုနဲ႔ တြန္းလိုက္မိတယ္…

  • အဲ႔ဒီေနာက္…… ……. ……. ……. ……. ……. …….. 

  • က်မ ျမင္ေနရတာတဲ႔ ျမင္ကြင္းက ….

  • ေမာင္႔ ရင္ခြင္ထဲမွာ က်မ ရဲ႕ အသက္မဲ႔တဲ႔ ခႏၷာကိုယ္ .. လည္စည္းေလးမွာလည္း..

  • ေသြး ေတြ.. အက်ည္းတန္စြာ စြန္းထင္ းလို႕ေပါ႔….

  • ေမာင္ ငိုေနတယ္ … … …

  • ေမာင္ က်မေၾကာင္႔ မ်က္ရည္က်ရတဲ႔ အတြက္ က်မ ရင္ထဲမွာ နာလိုက္တာ ေမာင္ရယ္….

  • ေမာင္ ေရွ႕က ပေဟဠိ ဆန္စြာ ထြက္ခြာခြင္႔မေပးခဲ႔တဲ႕ ကံၾကမၼာ ကိုေတာ႔ က်မ ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္….




ႏႈတ္ဆက္ခဲ႔ပါတယ္ ေမာင္.. ထာ၀ရႏူတ္ဆက္ခဲ႔ပါတယ္…”


ကြ်န္ေတာ္ရဲ့ အိမ္ေလးထဲကေန ေန႔စဥ္ ေစာင္႕ေမွ်ာ္ေနပါတယ္.....

ဒီ လြမ္းၿခင္းေတြက ကြ်န္ေတာ္ ေသသြားမွပဲ အဆုံးသတ္ေတာ့မွာပါ..

ဒါေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ မေရာက္လာေသးတဲ့ ေသၿခင္းတရားကုိ ကြ်န္ေတာ္က ေစာင့္ေမ်ွာ္ေနပါတယ္..

ၿမန္ၿမန္ေရာက္လာပါေစလုိ ့လည္း ဆုေတာင္းမိပါတယ္..

ဒါမွ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းခ်စ္ရတဲ့ ခ်စ္သူေလးနဲ ့ အၿမန္ဆုံး ဆုံဆည္းနုိင္မွာ..


ခ်စ္သူေတြ ကို ကြ်န္ေတာ့ လို အျဖစ္ဆိုး မ်ိဳးမၾကံဳေစခ်င္ဘူး……

ဒါ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ေနာက္ဆံုး ဆႏၵ ဆိုရင္ ခ်စ္သူ အျပစ္ဆို မွာလား? ……


ခ်စ္သူ တစ္ေယာက္ ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ.


.ေနာက္ဘ၀ အဆက္ဆက္တုိင္း ခ်စ္သူနဲ ့ဆုံဆည္းရပါေစ .. ခ်စ္ရယ္


ခ်စ္သူတိုင္းလဲ ဆံုစည္း ႏိုင္ၾကပါေစ ~~~ ~~~ ~~~


ဒီ၀တၱဳေလးသည္ လြန္ ့ခဲ့ေသာ ၅လခန္ ့က ၿဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းေလး တစ္ပုဒ္အား
ကြ်န္ေတာ္ ကုိယ္တုိင္ ခံစားၿပီး ေရးစပ္ထားၿခင္းၿဖစ္ပါသည္..

သူငယ္ခ်င္းတုိ ့လည္း ခံစားေပးနုိင္မယ္လုိ ့လည္း ထင္မိပါတယ္..

ဥယ်ာဥ္သူ ဥယ်ာဥ္သားမ်ား လုိအင္ဆႏၷမ်ား ၿပည့္၀နုိင္ၿပီး
ခ်စ္သူရွိၾကတဲ့လူတုိင္း ဆုံဆည္းနုိင္ၾကပါေစ..


ေမာင္ေမာင္(အလြမ္းေၿမ)

No comments:

Post a Comment